Prohlížením katalogu zboží (procházení kategorií v horní liště menu nebo na levé straně).
Pomocí fulltextové vyhledávání v hlavičce e-shopu.
U všech těchto typů zobrazení lze položky řadit dle názvu a ceny, značky ebo specifických filtrů.
2. Vzdálená pomoc
Dále je možné vybírat zboží za asistence našeho pracovníka na telefoním čísle +420 732 837 925.
Telefonicky je možné zboží zároveň i objednat.
Naši pracovníci jsou Vám k dispozici v pracovní dny od 8:30 do 17:30.
Je možné také využít náš on-line chat.
3. Vložení zboží do košíku
Jste-li rozhodnuti vložit vybrané zboží do košíku stiskněte v náhledu nebo v detailním ikonu KOUPIT.
Zvolená položka se vloží do nákupního s požadovaným počtem kusů a eshop se přepne do náhledu nákupního košíku.
Zde můžete ještě Vaši objednávku případně upravit nebo zrušit.
4. Odeslání objednávky
Pokud je Váš nákup ukončen a vybrané zboží máte vložené do košíku, klikněte na ikonu OBJEDNAT.
Při vstupu do objednávkového formuláře Vás systém vyzve k zadání osobních údajů a adresy pro doručení.
Jste-li už na našem webu zaregistrování, stačí se jen přihlásit a údaje už není potřeba znovu informace zadávat.
Popřípadě v poznámce můžete uvést doplňující informace k objednávce. Například jinou adresu pro doručení, náhradní kontakt nebo případně specialní požadavky. Po důkladném zkontrolování všech údajů stiskněte tlačítko Potvrdit a odeslat objednávku.
5. Zpracování objednávky
Po odeslání objednávky dostanete obratem od systému automaticky potvrzovací e-mail s informací, že Vaše objednávka byla úspěšně přijata.
Následně Vám potvrdíme přijetí objednávky z naší strany a poskytneme informace o dostupnosti zboží.
V posledním kroku bude zboží připraveno k expedici a odesláno na uvedenou doručovací adresu, případně připraveno k osobnímu odběru.
Obvyklá lhůta pro doručení zboží se pohybuje v rozmezí 1 až 3 pracovních dnů od odeslání objednávky.
Pokud by lhůta pro doručení zboží měla z nějakého důvodu překročit 6 pracovních dnů, budeme Vás o tom bezodkladně informovat emailem, případně telefonicky a upřesníme datum expedice.
V těchto případech bývá obvyklou příčinou momentální nedostupnost objednaného zboží na našem příručním skladě, popřípadě období svátků nebo dovolených.
Pokud je Vaše objednávka vázána ke konkrétní události (odjezd na dovolenou), prosíme Vás o objednávání s předstihem.
V případě, že jste neobdrželi potvrzovací e-mail nebo neobdrželi objednané zboží ani informaci o prodloužené době expedice do šesti pracovních dnů od uskutečnění objednávky, tak nás prosím co nejdříve kontaktujte na telefoním čísle +420 732 837 925.