Jak nakupovat?
1. Vyhledávání zboží
- Prohlížením katalogu zboží (procházení kategorií v horní liště menu nebo na levé straně).
- Pomocí fulltextové vyhledávání v hlavičce e-shopu.
- U všech těchto typů zobrazení lze položky řadit dle názvu a ceny, značky ebo specifických filtrů.
2. Vzdálená pomoc
- Dále je možné vybírat zboží za asistence našeho pracovníka na telefoním čísle +420 732 837 925.
- Telefonicky je možné zboží zároveň i objednat.
- Naši pracovníci jsou Vám k dispozici v pracovní dny od 8:30 do 17:30.
- Je možné také využít náš on-line chat.
3. Vložení zboží do košíku
- Jste-li rozhodnuti vložit vybrané zboží do košíku stiskněte v náhledu nebo v detailním ikonu KOUPIT.
- Zvolená položka se vloží do nákupního s požadovaným počtem kusů a eshop se přepne do náhledu nákupního košíku.
- Zde můžete ještě Vaši objednávku případně upravit nebo zrušit.
4. Odeslání objednávky
- Pokud je Váš nákup ukončen a vybrané zboží máte vložené do košíku, klikněte na ikonu OBJEDNAT.
- Při vstupu do objednávkového formuláře Vás systém vyzve k zadání osobních údajů a adresy pro doručení.
- Jste-li už na našem webu zaregistrování, stačí se jen přihlásit a údaje už není potřeba znovu informace zadávat.
- Popřípadě v poznámce můžete uvést doplňující informace k objednávce. Například jinou adresu pro doručení, náhradní kontakt nebo případně specialní požadavky. Po důkladném zkontrolování všech údajů stiskněte tlačítko Potvrdit a odeslat objednávku.
5. Zpracování objednávky
- Po odeslání objednávky dostanete obratem od systému automaticky potvrzovací e-mail s informací, že Vaše objednávka byla úspěšně přijata.
- Následně Vám potvrdíme přijetí objednávky z naší strany a poskytneme informace o dostupnosti zboží.
- V posledním kroku bude zboží připraveno k expedici a odesláno na uvedenou doručovací adresu, případně připraveno k osobnímu odběru.
- Obvyklá lhůta pro doručení zboží se pohybuje v rozmezí 1 až 3 pracovních dnů od odeslání objednávky.
- Pokud by lhůta pro doručení zboží měla z nějakého důvodu překročit 6 pracovních dnů, budeme Vás o tom bezodkladně informovat emailem, případně telefonicky a upřesníme datum expedice.
- V těchto případech bývá obvyklou příčinou momentální nedostupnost objednaného zboží na našem příručním skladě, popřípadě období svátků nebo dovolených.
- Pokud je Vaše objednávka vázána ke konkrétní události (odjezd na dovolenou), prosíme Vás o objednávání s předstihem.